کرال روید - دانلود بازی و برنامه اندروید

معرفی و دانلود مستقیم معروف ترین بازی و برنامه های روز اندروید در کرال روید

کرال روید - دانلود بازی و برنامه اندروید

معرفی و دانلود مستقیم معروف ترین بازی و برنامه های روز اندروید در کرال روید

اگر به دنبال دانلود سریع، امن و رایگان بازی و برنامه‌های اندروید هستید و همینطور قصد آشنایی بیشتر به آنها را دارید، کرال روید را فراموش نکنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

با اینکه مرورگرهای محبوب همچون گوگل کروم و فایرفاکس به صورت رسمی از تم تاریک پشتیبانی می‌کنند، اما این تم فقط روی نواحی خاصی از مرورگر همچون نوار بوکمارک‌ها و نوار تب‌ها اعمال می‌شود و متاسفانه روی صفحه سایت‌ها تغییری ایجاد نمی‌کند.

این مساله شاید برای کسانی که مایل هستند در زمان خواندن وبسایت‌های مختلف و وبگردی از زمینه تاریک سراسری استفاده کنند چندان جالب نباشد. به خصوص اینکه شب‌ها و زمانی که نور محیط کم است نور سفید پس‌زمینه صفحات وب می‌تواند به چشم‌ها آسیب زیادی وارد کند.

خوشبختانه برای رفع چنین مشکلی هم می‌توان از افزونه‌ها کمک گرفت؛ ابزاری که می‌توانند به معنای واقعی کلمه حالت تاریک یکپارچه را برایتان به ارمغان بیاورند تا دیگر نور سفید و آبی صفحات اینترنت چشمان شما را اذیت نکند.

در ادامه به معرفی چند مورد از این افزونه‌های کاربردی برای تاریک کردن یکپارچه صفحات وب خواهیم پرداخت. برخی از این افزونه‌ها فقط برای مرورگر گوگل کروم طراحی شده و برخی را می‌توانید روی سایر مرورگرهای دیگر مثل فایرفاکس، سافاری، اپرا و مایکروسافت اج هم استفاده کنید.

Dark Reader

قابل نصب روی: کروم، فایرفاکس و سافاری 

Dark Reader جزو افزونه‌هایی است که عاشقش می‌شوید. با نصب این افزونه رایگان در کروم، فایرفاکس یا سافاری حالت تاریک یکپارچه را در تمام وبسایت‌ها تجربه می‌کنید و به گزینه‌های شخصی‌سازی فراوانی دسترسی خواهید داشت.

افزونه Dark Reader به غیر از سوییچ بین حالت تاریک و روشن، اجازه می‌دهد که میزان روشنایی و کنتراست تصویر را هم تنظیم کنید. افکت‌های Sepia و Grayscale به عنوان دو فیلتر رنگی و سیاه و سفید هم در دسترس شما هستند و نکته عالی اینکه می‌توانید با ساخت یک لیست از وبسایت‌های دلخواه، فعالسازی خودکار حالت تاریک را فقط به آن‌ها محدود کنید.

بنابراین با هر بار بازدید دیگر نیازی به روشن و خاموش کردن سوییچ افزونه نخواهید داشت. یکی دیگر از خصوصیات جالب Dark Reader هم تغییر فونت نوشته‌هاست که خوشبختانه از فونت‌های فارسی هم پشتیبانی می‌کند.

Midnight Lizard

قابل نصب روی: گوگل کروم و فایرفاکس

اگر تا به حال زیاد از مد تاریک استفاده نکرده‌اید و هنوز خیلی به سیاه شدن کامل پس زمینه وبسایت‌ها عادت ندارید شاید بهتر باشد افزونه Midnight Lizard را امتحان کنید. با این افزونه علاوه بر اینکه می‌توانید تم تاریک متداول را در دسترس داشته باشید امکان استفاده از طرح‌های رنگی مختلف را هم خواهید داشت.

Midnight Lizard نه تنها طرح‌های رنگی از پیش آماده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد بلکه امکان شخصی‌سازی رنگ‌ها و ساخت طرح مد نظر خوردتان را نیز برای شما فراهم می‌کند. مثلا می‌توانید رنگ نوشته‌ها، لینک‌ها، حاشیه‌ها، عکس‌ها و البته بکگراند را به صورت مجزا تغییر دهید.

با این کار هم صفحه از سیاهی کامل و یکنواختی در می‌آید و هم می‌توان تمایز خوبی بین نوشته‌ها و پس‌زمینه برقرار کرد تا خواندن متن‌ها آسان‌تر شود. اگر هم نور آبی صفحه اذیتتان می‌کند می‌توانید فیلتر نور آبی یا همان blue light filter را فعال کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی