کرال روید - دانلود بازی و برنامه اندروید

معرفی و دانلود مستقیم معروف ترین بازی و برنامه های روز اندروید در کرال روید

کرال روید - دانلود بازی و برنامه اندروید

معرفی و دانلود مستقیم معروف ترین بازی و برنامه های روز اندروید در کرال روید

اگر به دنبال دانلود سریع، امن و رایگان بازی و برنامه‌های اندروید هستید و همینطور قصد آشنایی بیشتر به آنها را دارید، کرال روید را فراموش نکنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

4 برنامه بکاپ گیری از گوشی اندروید در کامپیوتر

اسکار | پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ق.ظ

بکاپ گیری از گوشی اندروید در کامپیوتر بهترین روش به منظور اطمینان یافتن از ایمنی اطلاعات خود است. در این مطلب با 4 برنامه برای بکاپ گرفتن از گوشی اندرویدی آشنا شده و آن‌ها را دانلود می‌کنیم. بکاپ گیری کامل از گوشی به وسیله یکی از این نرم افزارها امکان‌پذیر است.

همانطور که بارها به آن اشاره کرده‌ایم، برای جلوگیری از حسرت‌ خوردن در آینده، بکاپ گیری از اطلاعات گوشی هوشمند خود به صورت دوره‌ای را فراموش نکنید. گوشی موبایل تمامی کاربران مملو از اسناد، فایل‌ها، ویدیوها و مخصوصا تصاویری است که برای آن‌ها ارزش خاصی دارند. با یک ضربه ناگهانی و یا سرقت شدن گوشی در یک چشم بر هم زدن، همه آن‌ها از دست خواهند رفت. پس با بکاپ گیری از گوشی اندروید در کامپیوتر و یا سرویس‌های فضای ابری از بروز این گونه حوادث جلوگیری کنید.

برنامه‌های بکاپ گیری از گوشی اندروید

فراموش نکنید کمتر برنامه‌ای همه جانبه برای بکاپ گیری کامل از گوشی اندروید یافت شده و همیشه ممکن است دیتاهای برخی اپلیکیشن‌ها از قلم بیفتد. پیشنهاد می‌کنیم همیشه از نرم افزارهایی استفاده کنید که درونشان ابزار بکاپ گرفتن و بازیابی به صورت پیش‌فرض وجود دارد. به عنوان نمونه اپلیکیشن‌های یادداشت برداری، ذخیره پسورد و بازی‌هایی را نصب کنید که می‌توان از دیتاها و وضعیت کنونی‌شان بکاپ گرفت و سپس همان‌ اطلاعات را در دستگاهی جدید بازیابی کرد.

امروز حتی عکاس‌های حرفه‌ای نیز در بیشتر مواقع ترجیح می‌دهند با استفاده از گوشی هوشمند عکاسی کنند. برای بیشتر کاربران، عکس‌های ثبت شده به وسیله گوشی، در واقع تنها اطلاعاتی هستند که برایشان اهمیت دارند، به همین دلیل در این مطلب ابتدا به آموزش بکاپ گیری از تصاویر می‌پردازیم.

یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار، که ما را از بکاپ گیری از گوشی اندروید به صورت دستی بی‌نیاز می‌کند، فعال کردن بکاپ گیری خودکار در سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری است. کافی است برنامه‌ای همچون گوگل فوتوز را بر روی گوشی خود نصب کرده و همگام‌سازی خودکار اطلاعات را در آن فعال کنید. با این کار بعد از ثبت هر عکس، به محض وصل شدن به اینترنت، فایل‌ها در حساب کاربری شما در سرویس کلاد گوگل بارگذاری خواهند شد. حال در صورت از دست رفتن تصاویر می‌دانید برای بازیابی آن‌ها باید به کجا مراجعه کنید.

  • بعد از دانلود و نصب برنامه Google Photos از گوگل پلی استور، آن را باز کنید
  • بر روی آیکون منوی واقع در گوشه بالا و سمت چپ ضربه زده و گزینه Settings را انتخاب کنید
  • در منوی تنظیمات، گزینه Back Up & Sync را لمس کنید
  • کلید مربوط به گزینه Back Up & Sync را به منظور فعال‌سازی بکاپ گیری از گوشی اندروید روشن کنید

یک گزینه بسیار کاربردی دیگر نیز در اینجا وجود دارد. اگر به ایجاد نسخه پشتیبان از تصاویر خود به صورت آنی اهمیت زیادی داده و از طرفی دارای حجم اینترنت موبایل کافی در حسابتان هستید، گزینه‌های Photos و Videos را بسته به ترجیح خود زیر قسمت Cellular Data Back Up فعال کنید. به صورت پیش‌فرض، فقط در زمان وصل شدن به شبکه‌های وای فای عملیات بکاپ گیری تصاویر از گوشی به سرویس کلاد صورت می‌گیرد، اما با روشن کردن این گزینه‌ها، بدون توجه به نوع اتصال، عملیات انجام خواهد شد.

اما برای بکاپ گیری از گوشی اندروید در کامپیوتر می‌بایست اپلیکیشن Google Drive را دانلود کرده و بر روی سیستم کامپیوتری نصب کنید. سپس درون آن به حساب کاربری گوگل خود لاگین کنید. در ادامه به Google Drive Web رفته و در صورت نیاز مجددا به حساب کاربری‌تان وارد شوید. سپس بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کرده و بعد از انتخاب Settings، تیک کنار گزینه Create a Google Photos Folder را بزنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی