کرال روید - دانلود بازی و برنامه اندروید

معرفی و دانلود مستقیم معروف ترین بازی و برنامه های روز اندروید در کرال روید

کرال روید - دانلود بازی و برنامه اندروید

معرفی و دانلود مستقیم معروف ترین بازی و برنامه های روز اندروید در کرال روید

اگر به دنبال دانلود سریع، امن و رایگان بازی و برنامه‌های اندروید هستید و همینطور قصد آشنایی بیشتر به آنها را دارید، کرال روید را فراموش نکنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نرم افزار ردیاب گوشی قدرتمند Find My Device

اسکار | پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۵۲ ب.ظ

نرم افزار ردیاب گوشی Find My Device ابزاری قدرتمند برای ردیابی، قفل کردن و همچنین پاک کردن اطلاعات به صورت از راه دور در صورت ربوده شدن و یا گم شدن گوشی هوشمند است. در این مطلب بیشتر با اپلیکیشن Find My Device آشنا خواهیم شد.

یکی از بهترین روش‌ها به منظور ردیابی گوشی گم و یا سرقت شده استفاده از نرم افزار Find My Device است. البته، پرواضح است که پیشتر باید اپلیکیشن یاد شده را بر روی گوشی نصب کرده باشید تا ردیابی گوشی سرقت شده با آن امکان‌پذیر شود. سپس می‌توانید به ردیابی گوشی پرداخته و در کنار قفل کردن آن، اطلاعات مهمتان را پاک کنید. می‌توان با استفاده از نرم افزار ردیاب گوشی Find My Device از میزان شارژ باقی مانده باتری اطلاع پیدا کرد و متوجه شد گوشی، به چه شبکه وای فایی متصل شده است.

Find My Device اکنون به عنوان قسمتی از Google Play Protect شناخته می‌شود، ابزاری که گوگل به وسیله آن از نصب شدن بدافزارها بر روی گوشی های اندرویدی از طریق گوگل پلی استور جلوگیری می‌کند. درباره Find My Device باید چند چیز مختلف را بدانید که در ادامه به صورت تیتروار به تمامی آن‌ها اشاره کرده و سپس هر مورد را بررسی می‌کنیم:

  • آیا گوشی من با Find My Device کار می‌کند؟
  • چگونه نرم افزار را نصب کنم؟
  • چگونه وارد برنامه شوم؟
  • چگونه از قابل ردیابی بودن گوشی توسط برنامه اطلاع پیدا کنم؟
  • چگونه از طریق اینترنت گوشی را ردیابی کنم؟
  • چگونه به وسیله نرم افزار با گوشی تماس برقرار کنم؟
  • چگونه با قفل کردن گوشی از طریق برنامه دسترسی به آن را از بین ببرم؟
  • چگونه به صورت از راه دور، اطلاعات گوشی را پاک کنم؟

کار کردن دستگاه با نرم افزار ردیابی گوشی

پیش از نصب و استفاده از این نرم افزار ردیاب گوشی ابتدا باید از کار کردن آن با گوشی خود اطمینان پیدا کنیم. اگر دستگاه شما از اندروید 4.0 و به بعد استفاده می‌کند، از نظر پلتفرم نرم افزاری مورد نیاز، قادر به نصب Find My Device خواهید بود. با توجه به آمار توزیع‌های مختلف اندروید در حال حاضر، 99 درصد کاربران این پلتفرم قادر به نصب اپلیکیشن هستند.

نصب Find My Device

وارد اپلیکیشن گوگل پلی استور شده و عبارت Find My Device را جسنجو کنید. می‌توانید این عبارت را در موتور جستجوی گوگل نیز وارد کنید تا شما را به صفحه نصب اپلیکیشن هدایت کند. در غیر این صورت می‌توانید از لینک قرار داده شده برای دانلود Find My Device استفاده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی