کرال روید - دانلود بازی و برنامه اندروید

معرفی و دانلود مستقیم معروف ترین بازی و برنامه های روز اندروید در کرال روید

کرال روید - دانلود بازی و برنامه اندروید

معرفی و دانلود مستقیم معروف ترین بازی و برنامه های روز اندروید در کرال روید

اگر به دنبال دانلود سریع، امن و رایگان بازی و برنامه‌های اندروید هستید و همینطور قصد آشنایی بیشتر به آنها را دارید، کرال روید را فراموش نکنید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

معرفی بهترین کیبوردهای اندروید

اسکار | دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵ ب.ظ

بر اساس تعداد موارد دانلود و بازخوردهای دریافت شده از کاربران، بهترین کیبوردهای اندروید را به شما معرفی میکنیم که به لطف بهترین کیبوردهای اندروید می‌توان خیلی سریع و روان بر روی گوشی هوشمند خود تایپ کرد. با دانلود برترین اپلیکیشن های کیببورد اندرویدی می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از تایپ کردن بر روی دستگاه‌های موبایل دارای نمایشگر‌های کوچک داشته باشید.

بهترین کیبوردهای اندروید آن‌هایی هستند که تایپ کردن بر روی یک نمایشگر کوچک را برای شما خسته‌کننده نکرده و در عوض شما را به نوشتن متون بیشتر به خاطر داشتن جذابیت بالا تشویق می‌کنند. در این مطلب با چهار مورد از بهترین کیبوردهای اندرویدی آشنا خواهیم شد. اگر جزو کاربرانی هستید که همواره به دنبال بهترین اپلیکیشن های کیبورد اندرویدی بوده‌اید، هر چهار مورد را دانلود و نصب کنید.

در بالای دست بهترین کیبوردهای اندروید، جیبورد قرار می‌گیرد و برای این انتخاب نیز دلایل کاملا واضحی وجود دارد. مهمترین دلیلی که ما را به استفاده از کیبورد گوگل به جای بی‌شمار اپلیکیشن کیبورد دیگر تشویق می‌کند، قدرت یادگیری ماشینی آن است که به پیشنهاد صحیح کلمات حین تایپ کردن کمک بسیار زیادی می‌کند.

کافی است یک مرتبه از Gboard استفاده کنید تا شیفته آن شوید. بعد از آن دیگر نخواهید توانست از هیچ کیبورد دیگری استفاده کنید، چرا که تایپ کردن برایتان غیر قابل تحمل خواهد شد. یادگیری ماشینی این کیبورد سبب می‌شود به مرور زمان، بیشتر خود را با شما تطبیق داده و بر اساس الگوریتم‌های پیشرفته برنامه، پیشنهادهایی بسیار دقیق ارائه کند. به همین دلیل بعد از نوشتن سه الی چهار کلمه، پیشنهادهایی کاملا دقیق ارائه خواهند شد که به احتمال زیاد دقیقا همان چیزی است که کاربر تصمیم داشت تایپ کند.

نتیجه، افزایش سرعت تایپ کردن است. تصحیح و تکمیل کردن کلمات به صورت خودکار از دیگر دلایلی است که ما را بیش از سایر بهترین کیبوردهای اندروید به استفاده از جیبورد تشویق می‌کند. اگر یک عبارت را اشتباه یادداشت کنید، بعد از وارد کلمه اسپیس به منظور رفتن به کلمه بعد، آن کلمه به صورت خودکار تصحیح خواهد شد.

همچنین بعد از تایپ کردن چند حرف اول یک کلمه، کل آن پیشنهاد داده می‌شود. به این ترتیب با یک لمس، عبارت نوشته خواهد شد، به جای این که نیاز باشد سایر حروف را تایپ کنید. گفتنی است تمامی این ویژگی‌ها برای زبان فارسی نیز در دسترس هستند.

تایپ کردن بر روی این کیبورد چندان سریع نیست. همچنین در زمینه تصحیح اشتباهات و یا پیشنهاد کلمات آن چنان قدرتمند عمل نمی‌کند. به همین دلیل برای طرفداران این قابلیت‌ها، گزینه خوبی نیست. اما آن چیزی که Fleksy را تبدیل به یکی از بهترین کیبوردهای اندروید کرده، وجود افزونه‌های مختلف برای آن است، به طوری که می‌توان با افزودن آن‌ها قابلیت‌هایی همچون پیشنهاد هوشمند اموجی را به برنامه اضافه کرد.

در این کیبورد نیز تلاش می‌شود بر اساس رفتار کاربر، عملکرد برنامه مطابق با آن‌ها تغییر پیدا کند، اما مشکل اینجاست که برخلاف قابلیت مشابه آن در یادگیری ماشینی Gboard، بعد از ریست فکتوری کردن و یا حذف و نصب مجدد برنامه، تمامی این تجربیات نیز از بین خواهند رفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی